Friday, April 15, 2011

kucingku putih!

aku ade seekor kucing yang mengade2 bername putih..uhuk!..agak ngade2 r gak..act,bukn kucing aku pon..ank buah ak yang nanges2 nk kucing setelah kucing hitam yang dlu mati..dye siap tanam agi..lpas kne tanam 2,dye sedih je..1 hari,mase ank buah ak g mkan kat kdai mkn d sg nibung bersama mak nye,dye berkenan ngan sekor kucing ni..so,ank buah aku berminat dengan kucing 2..dye tye r kt acik kedai 2,bole x nk bawak balik..so,acik 2 pon dengan rela n senang ati bagi r ank buah ak bawak balik..dye pon layanla..b4 2,,ak mang cm anti ngan kucing..xtau la nape..rse cm nk mara2 je..eeeiii..tpi,ble pk blek,,dye an kucing,bia ar dye nk wat ape pon..bukn dye paham..hoho..1 ari,putih gadoh ngan kucing lia mne nta..cian ak tgok dye..due2 tangan dye sakit..jalan pon da mcm kanggaru..dye hanye akn jalan tyme nk makan..ble da lepas makan,terbaring r dye..sakit la katekan...telinge dye mang sensitif,denga je bunyi pinggan,dye turun dari ats,pas2,datang dekat2..ha!nak mkn la 2~..haha..ble makanan dye da abes,dye minum,then cri port untuk tdo..haha..geram ak..tdo je tau nye..gemok suda..

sedih ak tgok mke dye tyme sakit..haha(ak ske blu dye kt mlut 2,mcm taik lalat,,haha) 
ni da sihat da..ish3..dasyat kucing ak ni tdo..ni yg wat kan ak geram..lena btol..da r terkangkang..malu ak..haha!

3 comments:

S.Y.A.H.M.I said...

kucing aku brown ad 3,hitam putih 2,kelabu 1,kelabu putih 1,anak kucing ad 5 so

3+2+1+1+5=12

husna assaedah said...

tak nak r kucing2 ni sbb ak mmg x reti r ngan kucing ni,,haha,,pnh ak mrah sgt ngan kucing abg ak..then kucing tu naik ats meter elktrik.. dlm hati ak mendoakan kucing tu kene kejutan elektrih..hahaha..

anisa said...

syahmi:uiyoo..banyaknye kucing ko..
una:xbaik tau..haha,ak ngat agi tyme kte bersame2 kucing kt dorm 2..