Thursday, September 8, 2011

penghijrahan bermula..

alhamdulillah..akhirnya,ana telah selamat smpi dibumi anbiya',jordan..syukur sangat..n masih xpercaya ngan ape yg jdi skang ni..b4 smpi cni,,kmi di transitkan kt Baharain..tmpatnye mang agak cntikla..adela gak nmpk pokok2 menghijau..bangunan berbagai bentuk..tapi,ble smpi kt Jordan tepat jam 4.30 (jam msia),perghh..memang oren~..

ni kat baharain..

ni r flight yg kitorang nek..

dalam perjalanan ke balad mafraq


 ni mase jaulah jami'ah
masa awal2 ni..sume nmpk mcm ok je..hepi2..coz kitorang pon lom stat blaja lgi..mybe,,stat dlm 18 aribuln..2pon,,ade test dlu..semoge kawan2 yg bakal menempuhi cabaran,,akan tabah n cekal selamanya..amin..

5 comments:

ana_cReam('',) said...

nak lagi.. cite la banyak banyak nisa

LemoN~* said...

woah,, unbelievable nisahh. ak yg kt m'sia ni pn susah nk cye kwn2 aku da kt bumi org, smoge tabah n sabar selau, inshaAllah ak doakn kjayaan korg, nnt ajar anak aku b.arab tau, hehehe

anisa said...
This comment has been removed by the author.
anisa said...

cream:insyaAllah tgu ade mse ea..
lemon:insyaAllah gak ea..hehe..

KID said...

wah!! Jordan2~tak sangke ustazah ni dh jejak kaki kt situ!!