Friday, February 18, 2011

menghitung hari


bila result SPM da hampir keluar,korang sume kene get ready untuk hadapi semuanye.Segala usaha yang telah korang lakukan mase jawab periksa dulu akan dapat penilaiannye sama ada ianya baik ataupun yang sebaliknye
walaupun jantung berdegub dengan laju ,korang tetap kne hadapinye gak..bengang ke bila orang sebut pasal result yang hampir keluar ni?relaks,memang dah ade macam2 tarikh yang wujud sal result SPM yang da nk kua ni..jangan bengang,ak tau semua mesti cuak beb
korang kena ar be cool ckit macam aku walaupun dalam hati xde siapa yang tahu betapa cuaknye kita yang sebenar. Relaks,result SPM tetap akan keluar kalau kita menangis pon.So,aku nak kata kat sini,kita mesti be cool je.Kita da buat yang sebaiknya masa jawab exam dulu an,so,kite tinggal tawakal,doa,n cool beb.
kalau masa da amek result tu tibe,dan korang tak dapat ape yang korang nak,korang janganla kecewa.Kita semua xnak benda macam tu jadi kat kita kan.So,kita kena ingat,segala yang jadi kat kita ada hikmahnya.Mungkin kita akan lebih berjaya pada masa akan datang.Segala yang berlaku ada hikmahnya kan?
dan,kalau korang yang da berjaya capai target yang korang dapat tu,jangan pulak nak berbangga2.Beringatlah sedikit,segala yang telah diberikan itu pasti ada hikmahnya.Mungkin korang xjawab exam dengan betul2,tapi,Allah mentakdirkan korang akan berjaya.Kenapa?supaya korang dapat berfikir dengan lebih positif kenapa Dia mentakdirkan korang berjaya pada masa ini. Korang patut bersyukur dan berubah ke arah yang lebih bersungguh-sungguh untuk mencapai kejayaan k?
So,good luck my friends!Hope we will get the best result in SPM 2010

No comments: